25 d’abr. 2012

Campanya de comunicació per dinamitzar el turisme rural a la Costa Daurada

El dimarts 24 d'abril, a les 10h00 del mati, l'Octavi Bono, gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona  i en Francesc Bueno, cap de promoció, han convidat a una reunió els representants d'associacions de Turisme rural de la Costa daurada:
- l'Associació de Petits Hotels i Cases Rurals del Priorat
- l'Associació de Turisme rural de l'Alt Camp
- l'Associació de Cases de Turisme Rural de la Conca de Barbera.

Els representants del Patronat han donat els percentatges d'ocupació de 2001 a 2011, que indiquen una tendència a la baixa de l'activitat, i han parlat del creixement de l'oferta en el conjunt del país i de l'Estat, de la situació de crisi en els mercats emissors domèstics. Després de demanar una avaluació de la situació, els representants de les associacions han coincidit amb una baixa de l'activitat bastant important de part de les cases amb habitacions i d'un canvi de clientela amb clients de més proximitat.

Després de compartir experiències i estadístiques, el patronat ha proposat d'engegar una campanya de comunicació conjunta per dinamitzar el turisme rural a la Costa Daurada. S'ha parlat de 2 o 3 vegades aquest any, si és possible amb ràdios, revistes, baners en Internet o campanyes Google Adwards. S'ha demanat a cada associació si serien d'acord per regalar com a mínim dos caps de setmana per promoure la Costa daurada rural. S'ha acordat que normalment no hi havia cap problema, però que s'havia de demanar primer confirmació als socis de cada associació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada